Kampania reklamowa z Mikołajem Reyem w tygodniku Wprost - podsumowanie

...Polacy nie gęsi, swoją kuchnię mają... – parafrazując słynne zadanie swojego znamienitego przodka, o wyjątkowości polskiej tradycji kulinarnej pielęgnowanej w obiektach Grupy Heritage Hotels Poland przekonywał Mikołaj Rey – twarz kampanii reklamowej Fundacji Heritage Hotels Poland.


Przez 5 ostatnich miesięcy, począwszy od lutego, nowe odsłony kampanii pojawiały się w tygodniku Wprost. Jej celem była promocja Festiwali Kulinarnych, które organizowano w Hotelach Grupy Heritage.

Każdy z 5 festiwali miał inny motyw wiodący, w nawiązaniu do którego Szefowie Kuchni wszystkich hoteli przygotowywali specjalne tematyczne wkładki do głównego menu, które były dostępne przez cały miesiąc. Goście, odwiedzając Hotele Historyczne, mieli więc okazję skosztować specjalnie przygotowanych na tę okazję dań. Dodatkowo, wszystkie obiekty w ramach cyklu Festiwali, organizowały eventy związane z motywem przewodnim konkretnego festiwalu w danym miesiącu.


Cykl Festiwali Kulinarnych zrealizowany w Heritage Hotels Poland:
• Styczeń/Luty – Festiwal Dziczyzny
• Marzec – Wielkanoc w Hotelach Heritage
• Kwiecień – Festiwal Ryb Słodkowodnych
• Maj – Festiwal Jagnięciny

 

Heritage Hotels Polska